Bence mükemmel bir kitaptı. Ben çok beğendim. Küçük ayrıntılara fazla takılan biri değilimdir. Bunu en baştan söylüyorum. Açık bir şekilde bitiyor sonu. Ve 2. Kitabı da sabırsızlıkla bekliyorum. Tabi ki bazı mantıksızlıklar veya saçmalıklar olabilir kitapta ama bunlara takılmayarak konuşuyorum. Bana göre güzel ve heyecan verici bir kitaptı. Eftalya'nın ani hareketleri ve Tugay'ın da ani planları insanı düşünemeyeceği bir çıkmaza sokuyor. Üstelik yargıların olmadığı ve haksızlığın olduğu bir ülkede insanların nasıl kör edildiği de ayrı bir konu. Tavsiye ederim.