Öykü

Öykü
@Oykush
Per aspera ad Astra...
Öğrenci
Ortaokul
İzmir
Karabağlar, 7 Şubat
19 kütüphaneci puanı
134 okur puanı
Nisan 2023 tarihinde katıldı
Seni tanımak bir zevkti. Ama seninle arkadaş olmak, Eira... Başıma gelen en güzel şeylerden biri.
Sayfa 300 - Marlo·Kitabı okudu
Reklam
Annesi, Nos'u çok severdi. Yaşasaydı eğer.
Sayfa 287·Kitabı okudu
​"Sizi ele vermemden korkmuyor musun?" "Korkmuyorum." "Ele veremem diye mi?" "Ele vermezsin diye."
Sayfa 153 - Eira - Nos·Kitabı okudu
Kötü sonlar neden iyi insanların peşini hiç bırakmaz?
Sayfa 151 - Eira·Kitabı okudu