"Seni gerçekten anlamayı denememiş biri için söyleyeceklerin hep fazla gelir" demişti Filibeli Ahmed Hilmi.
Trajik bir tezatla... İnsan konuştukça, izah ettikçe daha da anlaşılmaz. Her ikna çabası ve ısrarı anlaşılmama direncini kışkırtır. Tam bu eşikte susmak en âlâ cevaptır.