Demet özbay

Demet özbay
@Ozby
Ben her yerde hoplar zıplarım, neşem yerindedir hep,bunun için paraya ihtiyacım yok.Ama yetişkinlerin neşelenmek için paraya ihtiyacı var. Bu yüzden bir çocuğa göre çok daha zor onların işi.
Reklam
Ağlama cehennem, öteki dünyadaki unvan sahipleri, devlet büyükleri,yüksek yargıçlar, zenginler hep sana gelecekler!
İnsanın en değerli anıları aile ocağında geçen çocukluğunun anıları oluyor.Ailede bir parçacık sevgi ve dirlik varsa bu böyledir.Hatta insanın ruhunda iyi , değerli şeyleri bulup çıkarabilecek gücü varsa düzensiz bir aileden de değerli anılar edinilebilir.
Başı boş kaldıkça hemen tapınacağı bir Tanrı bulmak insanoğlunun en büyük kaygısıdır.
Budalalık düzdür, kurnazlıktan yoksundur; zeka hileye , sinsiliğe başvurur.Akılda namussuzluk; aptallıkta doğruluk,namus vardır.
Reklam