Ben her yerde hoplar zıplarım, neşem yerindedir hep,bunun için paraya ihtiyacım yok.Ama yetişkinlerin neşelenmek için paraya ihtiyacı var. Bu yüzden bir çocuğa göre çok daha zor onların işi.
İnsanın en değerli anıları aile ocağında geçen çocukluğunun anıları oluyor.Ailede bir parçacık sevgi ve dirlik varsa bu böyledir.Hatta insanın ruhunda iyi , değerli şeyleri bulup çıkarabilecek gücü varsa düzensiz bir aileden de değerli anılar edinilebilir.