Özcan Irmak

Özcan Irmak
@Ozcanirmk
Çok yaşamana gerektirecek bir durum yok Şereflinle Yaşa yeterli...
Çünkü insan hiçbir umut beslemediği zaman durumu kabullenebiliyor ama kapkara bulutlar arasından iğne ucu kadar kendini gösteren bir güneş ışını belirlenince bütün dünyası o ışığa bağlı oluyor
Sayfa 262·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Denizler ötesine giden kişi yalnızca iklimi değiştirmiş olur, aklını değil.
Sayfa 222·Kitabı okudu
"Ama ömür diye bir süre var. Sınırlı bir süre"
Sayfa 215·Kitabı okudu
Mutlu olabilmenin tek şartı "unutmayi" başarabilmektir. ...hafizasiz yaşamak ve mutlu olmak mümkündür ama hiç şeyi unutmadan yaşamak imkânsızdır.
Sayfa 185·Kitabı okudu