Umut hiç beklemediğin anda , kendini çaresizliğin kollarına attığın zaman karşına çıkabiliyor. Bu ne büyük bir mucize....
Burada, şu kutsal yıldızların altında söylüyorum ki, Marcia'yı temiz , sadık bir kalple seviyorum. Ölüm : eğer bir gün ona ihanet edersen cezalandır beni .
Son nefesimi verdiğimi uzaktan hissedemeyeğinden içim rahat ölüyorum. Eğer ölümüm sana acı verecek olsaydı , o zaman ölemezdim....
Sonunda göz yaşları sel oluyo, engel olamıyorsun