"Huzurlu musun huzursuz musun? İkisi de değilim. Yorgunum. Yorgunluk öyle güzelmiş ki... İş yapan yorulurmuş. Bir taşı bir taşın üstüne koyan. Üstünü başını, kalbini gönlünü yıkayıp yuyan yorulurmuş. İyi insanlar kendilerini hep yorgun hissedermiş."
"Su kendisi dökülmez yavrucuğum, hep bir döken vardır. Nehirler kendisi mi akar, ona bir ak diyen vardır. İnsan ne yaşasa oldum der, nereden dönse geldim der, oysa her şeyi ol diyerek olduran, olanı ve olmayanı kendine döndüren vardır."