Oğuzhan

Oğuzhan
@Ozer1495
Sensiz başlamış bir hikâyenin neresinde hayatıma katılacaksın bilmiyorum...
Müsait olduğun bir zamanda uğrayıver yüreğime. Bir ara, uzun uzun sev beni. Gelmesen de olur, malum, hayat işte… Herkesin aşkı başından aşkın. Ama sen gel, olur mu?
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Dönüp gelse bile affedemeyeceğin birinin dönmesini bekliyorsun. Neden?”
Alıntı
“Ve bu saatler… Artık uyumak isteyenlerle, hiç uyanmak istemeyenlerin kesiştiği saatler.”
Alıntı
“Neye içerlediğimi bilmediğim bir küskünlük hissi var sanki… Nerede yoksam eksik, nereye gitsem fazla gibiyim.”
Alıntı