Oğuzhan

Oğuzhan
@Ozer1495
Sensiz başlamış bir hikâyenin neresinde hayatıma katılacaksın bilmiyorum...
İnsan bazen geç kalmaz; sadece yanlış zamanda sever.
“Kalp bazı insanları unutmaz;çünkü onları sevmeyi değil,onlarla hayal kurmayı öğrenmiştir.Ve insan en çok,gerçekleşmeyeceğini bildiği ihtimalleri özler.”
Oğuzhan
Bazı hikâyeler bitmez… sadece içimizde susmayı seçer.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan en çok, içinde yarım kalanla yaşlanır.
“Bazı insanlar hayatımızdan gitmez aslında; sadece artık konuşamadığımız bir hatıraya dönüşür. Ve insan zamanla şunu anlar… özlediği kişi değil, onun yanındayken susturabildiği yalnızlığıdır.”
Alıntı
Oğuzhan
Bazı yokluklar unutulmaz; insan sadece onlarla yaşamayı öğrenir.
Bazı kayıpların adı ayrılık değildir.
“İnsan bazen birini kaybetmez… onu anlatabileceği tek hâlini kaybeder. Sonra herkesle konuşur ama kimseye gerçekten bir şey söyleyemez.”
Alıntı
Oğuzhan
Bazı duygular vardır; anlatınca azalır sanırsın ama aslında sadece sessizleşir.