Oğuzhan

Oğuzhan
@Ozer1495
Sensiz başlamış bir hikâyenin neresinde hayatıma katılacaksın bilmiyorum...
@Ozer1495·
·
sabitlendi
Yaşar Kemal bir kitapta şöyle söylüyor:
"Sen iyi bir insansın. Onun için seni çok öldürmüşler."
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi bayramlar ☺️
Alıntı
İnsan bazen geç kalmaz; sadece yanlış zamanda sever.
“Kalp bazı insanları unutmaz;çünkü onları sevmeyi değil,onlarla hayal kurmayı öğrenmiştir.Ve insan en çok,gerçekleşmeyeceğini bildiği ihtimalleri özler.”
İnsan en çok, içinde yarım kalanla yaşlanır.
“Bazı insanlar hayatımızdan gitmez aslında; sadece artık konuşamadığımız bir hatıraya dönüşür. Ve insan zamanla şunu anlar… özlediği kişi değil, onun yanındayken susturabildiği yalnızlığıdır.”
Alıntı
Bazı kayıpların adı ayrılık değildir.
“İnsan bazen birini kaybetmez… onu anlatabileceği tek hâlini kaybeder. Sonra herkesle konuşur ama kimseye gerçekten bir şey söyleyemez.”
Alıntı