Özge

Özge
@Ozgcng
23/01/21
Bu yıl için hedefim 24 kitap okumak. Başkaları için çok küçük bir hedef olabilir ama benim için yine de iyi bir hedef. Bu yıl sınav öğrencisi olmak beni kitaplardan uzak tutsa da bunun hiç bir faydasını göremedim , bu yüzden kitaplara daha çok sarılmam gerektiğini anladım
Edebiyat
Damla isimli okura yanıt verildi
Özge
Kesinlikle uzaklaştıkça daha da uzaklaşıyoruz :(