Ozge cerezci

Ozge cerezci
@Ozgecerez
En iyisi üçüncü bir yol bulup kacmak ,bu yol ne sana götürsün beni ne ona ; yalnızlığa götürsün beni...
Sayfa 134·Kitabı okuyor
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Odandaki her zaman seni görebilen mutlu dolap olsam , ne iyi olurdu. Seyrederdim seni ; koltukta oturusunu , mektup yazısını ,yatışını yada uykuya dalışını
Sayfa 122·Kitabı okuyor
Bu büyük satranç oyununda yerim yok benim. Oyunun kurallarini hiçe sayarak oyunu altüst ederek gözumu kraliçeye dikmisim. Şahın yerine gecmek istiyorum belki.. belki de bütün alani geçirmek istiyorum elime ?
Sayfa 84·Kitabı okuyor

Ozge cerezci

, şu anda okuyor
%66 (264/400 syf.)
Franz Kafka
7.1/10 · 65,9bin okunma