Aslında sakar değil vestibuler sistemimle ilgili duyu terapisine ihtiyacım olduğunu farketmemi sağlayan kitap.Yeni serisi için heyecanlanıyorm.Emeğine sağlık yazarın
Kitap bosnada kadınların tecavüzü adıyla basılsaydı sanırım daha yerinde olucaktı.Sürekli tecavüz sahneleri beni çok yordu.kitabın dili çok basit.Okumaya çok yüksek bi beklentiyle başladım ilk 100 sayfa güzel geçti ama sonrasında tekrarlanmaya başladı kendini.tek faydası bosna savaşını merak edip açıp okuduğum makalelerdi.
Sanırım kötü bi zamanda okudum,kolay bi dili olmasına rağmen kitap bi türlü akmadı ve beni sıktı genel olarak konusu güzel.ortaokul döneminden sonra her öğrenci okuyabilir
Bir idam mahkumu olsanız,idamınıza bi kaç gün kalsa ne hissedersiniz? Evladınızın size baba demeden büyüyeceğini bilmek,ya da o çok sevdiğiniz eşinize bi daha dokunamayacak olmak.Yerine kendimi koyduğumda nefesim kesildi,yutkunamadm. #biridammahkumununsongünü #victorhugo #bilahvebikitap #okumagünlüklerim #okudumbitti #okuyorum #kitapyorum #kitapönerisi
Algernonaçicekler .Bir bilim kurgu kitabı sanırım ancak bu kadar yürek burkar.Bazı yerleri okurken içim parçalandı desem yalan olmaz.Kitap düşük IQ ya sahip bi genç adamın bi deneyle zeka seviyesinin artırılıp onu bi dahi haline getirilmesinden bahsediyor.IQ su arttıkça bazı farkındalıkları olan gencin yaşadıkları,hisleri,annesiyle olan diyalogları benim içimi parçaladı.Farkındalık kazandıracak bi kitap mutlaka herkes okumalı. #algernonaçiçekler #okumalar #okudumbitti #evladımsanadiyorum