Kitabı tavsiye üzerine aldım. Biraz iç daraltıcı geldi bana. Ebeveynsiz kalma, ilk önce iki yaşlı hala ve daha sonra psikolojisi yerinde olmayan bir teyzenin bakımına girme ve bir şekilde ihmal edilme durumlarını sonuna kadar hissediyorsunuz . Kitap aynı ruh haliyle başlayıp bitiyor maalesef.