Özlem

Özlem
@Ozlem1
Hayat kısa yol uzun
Üniversite öğrencisi
İstanbul, 16 Şubat
6 okur puanı
Mart 2017 tarihinde katıldı
Sakin kıyılara yasladık sol yanımızı Allah'a emanet ettik yalnızlığı ve hüznümüzü, Yine gece,yine uyanma vakti dertsizler uykudayken.
Reklam
Şimdi soruyorum sana; Hangi aşk daha büyüktür? Anlatılarak dile düşen mi? Anlatılmayıp yürek deşen mi?
Ben sana hep üşüyordum, Çünkü kıştım. Nakıştım, bakıştım… İnkar etmiyorum da bunu.. Seni sevmek gibi büyük işlere kalkıştım.. Ve lütfen inkar etme Sana en çok, en çok ben yakıştım. -Özdemir Asaf
Aşk; iki kişinin sokak kavgasına benzer, çünkü ayıran hep bir yabancıdır. - Özdemir Asaf