Özlem

Özlem
@Ozlem1
Hayat kısa yol uzun
Üniversite öğrencisi
İstanbul, 16 Şubat
6 okur puanı
Mart 2017 tarihinde katıldı
10/10
·208 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
Yaşar Kemal kalemini en sevdiğim yazarlardan biridir ve bu kitabı okuduğumda yanılmadığımı bir kez daha farkettim. Yine Yaşar Kemalden yağ gibi akıp giden bir kitap ve muazzam bir toplum eleştirisi. Kitap bir masal edasıyla yazılmış . Filler sultanının sahip olduğu güçle karıncaları istediği gibi sömürdüğünü, karıncalara benliklerini unutturup tıpkı insanfillerin insankarıncalara yaptığı gibi onları umutsuzluğa sürüklediğini ve sonunda karıncaların birliği ve beraberliğiyle özgürlüğü hatırlayıp kendi güçlerininin farkına varıp filler sultanına artık boyun eğmeyip onu alt ederek benliklerine kavuşmalarını konu alan, insanların acımasızlığına açgözlülüğüne vurdumduymazlığına dem vuran okurken insanın kendini ,çevresini sorgulamasını sağlayan bir kitap. iyi okumalar:)
Filler Sultanı ile Kırmızı Sakallı Topal KarıncaYaşar Kemal · Yapı Kredi Yayınları · 202515,7bin okunma