Yıldırım ÖZYURT

Yıldırım ÖZYURT
@Ozyurt58
Ve insan en çok göğe vurgun Sonra zifiriliğe, Şiire, Ve hep Allaha Cahit Zarifoğlu
Ölüm bize ne uzak bize ne yakın ölüm, Ölümsüzlüğü tattık bize ne yapsın Ölüm...
Lisans
5 okur puanı
Temmuz 2023 tarihinde katıldı
Ben Sultan Fatihim, önündeyim İstanbul’un. Yakarım bu şehri yüzünde bir tebessüm için. Yoksa gül yüzünü güldürmeyen sultanlığı istemem, İstanbul’u istemem. Ben bir garip yunusum, yazdığım sensin, yandığım sen. Senden gayrı bir aşka ben kalemi istemem, kâğıdı istemem.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Can bula cananını , bayram o bayram ola 🌹
Anladım ki gönül çuvalımdaki kelimeler sana yetmez. Oysa gönlüm güzel olmazsa, bahçemde bir gül dahi bitmez, Ey sevgili, senin aşk’ın daim olsun. Benim yaram olsa da fark etmez..      Şems-i Tebrizi
Ne babamızın omzunda ağlayabildik ne de annemiz üzülür diye derdimizi anlatabildik bizi biz büyüttük biz öldürdük... Gömdük içimize ne varsa anlaşılmasın diye bir de çiçek ettik üzerine; Altı mezarlık, üstü bağ bahçe anlatmadık yine de...