Yıldırım ÖZYURT

Yıldırım ÖZYURT
@Ozyurt58
Ve insan en çok göğe vurgun Sonra zifiriliğe, Şiire, Ve hep Allaha Cahit Zarifoğlu
Ölüm bize ne uzak bize ne yakın ölüm, Ölümsüzlüğü tattık bize ne yapsın Ölüm...
Lisans
5 okur puanı
Temmuz 2023 tarihinde katıldı
Geri Gelen Mektup
Gözler ki birer parçasıdır sende İlahın, Gözler ki senin en katı zulmün ve silahın, Vur şanlı silahınla gönül mülkü düzelsin; Sen öldürüyorken de vururken de güzelsin!
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben Sultan Fatihim, önündeyim İstanbul’un. Yakarım bu şehri yüzünde bir tebessüm için. Yoksa gül yüzünü güldürmeyen sultanlığı istemem, İstanbul’u istemem. Ben bir garip yunusum, yazdığım sensin, yandığım sen. Senden gayrı bir aşka ben kalemi istemem, kâğıdı istemem.
Can bula cananını , bayram o bayram ola 🌹
Anladım ki gönül çuvalımdaki kelimeler sana yetmez. Oysa gönlüm güzel olmazsa, bahçemde bir gül dahi bitmez, Ey sevgili, senin aşk’ın daim olsun. Benim yaram olsa da fark etmez..      Şems-i Tebrizi