Gerçekten ben yoruldum artık birşeylerin hayalini kurup kurup sonra gözümü açtığımda hiçbirseyin olmadığını görmekten bıktım şöyle değil de böyle olsaydı çok mutlu olurduk demekten de kendimden de bıktım olmuyor işte bak işte olmuyor kendime birşey yapamıyorum hep Umut ediyorum olacak diye ama kendimden nefret ediyorum olan tek şey aynı hayal kırıklığıyla kalıyor.