Tanrı'nın insanlara hayatla birlikte yaşama isteği verdiğini önceden de biliyordum. Ama şimdi bundan daha fazlasını öğrendim. Tanrı'nın, insanların birbirlerinden ayrı yaşamalarını istemediğini ve bu sebeple de onların her birine ayrı ayrı kendi ihtiyaçlarını öğretmediğini anladım. Tanrı, onların birlikte yaşamalarını istiyor ve bunun için her birine hepsinin muhtaç olduğu şeyleri bildiriyordu. Şimdi anladım ki, her ne kadar insanlar kendi çabaları ve kaygıları ile yaşadıklarını zannetseler de onları yaşatan hakikate sevgidir. kim yüreğinde Sevgi taşıyorsa, işte o sevgiTanrı'dandır. Tanrı da, yüreğinde Sevgi Taşıyan kişinin kalbindedir. Çünkü tüm varlığın sebebi, sevgidir!