Geçenlerde şöyle bi cümle okudum: “eğer okyanusun dibine batıyorsan, sakın oradan bir inci çıkarmadan geri çıkma…” çok anlamlı... Hayattaki her deneyimin aslında öğrettiği şeyler vardır. ‘Bu yaşadıklarım bana ne anlatıyor?’ diye sormak lazım ki gelişelim, değişelim…