pınar

pınar
@PCZ2023
lisans(Çeko)
Antalya
k.maras, 15 Şubat 1992
253 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
"...Laftan anlamaz, acıdan ders almaz bir yüreğim var benim; “Bu da geçer.” demeyi alışkanlık edinmiş… O da geçti, bu da, şu da… Bilmez yüreğim,aklı başında değil. Geçip gidenlerin adımları zedeledi seveceklerimi. Dünlerim, yarınlarımın ütülü ümitlerini boğazıma kadar ilikledi… Kendi kendime mücadele ettiğim, esrarengiz bir savaşım var benim. Bana kalsa, doğru olanı sevecektim. Düşmanı uzakta aramaya gerek yok; ben en çok yüreğimden çektim..."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bazen bir kenara çekilin ve izleyin; Olanları, bitenleri, kalanları, gidenleri, sizi mutlu edenleri ve sizi üzenleri… İçinize siniyorsa yaşadığınız hayat, yolunuza devam edin. Mutlu değilseniz eğer, tekrar gözden geçirin kendinizi ve çevrenizdekileri. Ya birşeyler eksiktir, ya da birşeyler fazla.. Sonra çekildim bir kenara seyrettim bütün olanı biteni.. Baktım kimde ben ne kadarım, kim bende ne kadar kalmış diye.. Geçen ömrüme bir damla gözyaşı akıttım; Yarısı “adanmış” lıkla geçmiş, Diğer yarısı “aldanış” ile… Özdemir Asaf
"...Gel ey sevgili İstersen yar ol gel İstersen yara Ne gönlümün derdini sor bana Ne sararan yüzümü sor Ey gönlümün sol yarısı Aklıma koydum seni aklım almadı Kalbime koydum seni sana doymadım Arşımın aşkı yar Aşk sandığın kadar değil yandığın kadar...! Mevlana Celaleddin-i Rumi
''...müsterîh ol ey kalbim! zîrâ ateşler içinde yanıp da, çiçek açan yine sen olacaksın, nâzlı bir gül ile..."