Khaled Hosseini şöyle diyor;
"...Belki de tükenmişimdir. Bir şeyler için uğraşacak çabayı kendimde bulamıyorumdur. Benim de emek vermeden güzel giden şeylere ihtiyacım vardır. Hep ben yorulmak istemiyorumdur. Yeniden inanmaya ihtiyacım vardır. Beni bana geri vermek istiyorumdur..."
Bazen seni seviyorum diyemez insan, onun yerine;
Dikkat et kendine, der
Fazla yorma kendini, der
Hava soğuk, sıkı giyin, der
Hız yapma dikkatli git, der
Gidince beni ara, der
Geç yatma erken kalkacaksın, der,
Der der durur…”
Can Yücel
“...Kim bir gönüle gönlüyle dokunursa” dedi meczup,“vallahi izi kalır!” Beklemek lazım gönlü hoş tutanı,
Gönülde yer bulanı,
Başka gönülde gözü olmayanı..."