'Yaşantın, hayatın sana kattıklarıyla değil, senin hayata bakış açınla belirlenir;başına ne geldiğiyle değil, başına gelene nasıl yaklaştığınla alakalıdır.'
Om Shanti 🕉️
Yaşam yolun boyunca kaybetmemen gereken tek soru şu olacaktır:
'Hayat bana ne anlatıyor.'
Böylece kimin sana ne söylediğiyle ilgilenmezsen, sana konuşanın kim olduğu önemini yitirir, kimseye minnet duymadığın gibi kimseyle de mücadeleye girmezsin. Çünkü bilirsin ki seninle konuşan hayattır, kişiler değil...
'Bazen hikayene dahil olan bazı insanları kendi hikayenin kahramanına dönüştürmeye çalışırsın. Hatta onun hikayesini bile yazmaya kalkışırsın. Unutma ki, aynı şeyleri yapmak için buluşmadınız bu hikayede... Aynı dili konuştuğunuz için bir aradasınız sadece. Karşındakini, senin yoluna sürüklemeye çalışman, onun olduğu kişiden vazgeçmesini istemendir aslında... '
Duygularından korkma...
Çünkü her duygu bir ihtiyaçtan doğar.
Bu yüzden bir duyguyu tanımak, aslında bir ihtiyacı bilmektir.
Neye ihtiyacı olduğunu bilmeyen, rastgele eylemlerde bulunarak, anlık reaksiyonlarla değiştiremeyeceği sonuçlar yaratıyırdur hayatında...