Her zaman pozitif olmak zorunda değilsiniz. Üzgün, kızgın, sinirli korkmuş ve endişeli hissetmek tamamen normaldir. Bu duygulara sahip olmak sizi olumsuz bir insan yapmaz.
Om Shanti 🕉️ 💟
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
✨Can sıkıntısının kökeninde ya yapmayı ertelediğin bir iş ya da yaşamayı ertelediğin bir duygu vardır.
✨Ruh ve beden, vaktinde alamadığı her şey için alacaklı gibi insanın kapısına çöker...
💟🕉️
Denge, sonuçlarından bağımsız olarak kendi merkezimizde kalabilmektir.
Başarıda ve başarısızlıkta aynı kalabilmek,
Olana ve olmayana karşı aynı kalabilmek,
Doğruda ve yanlışta aynı kalabilmek,
Dengede kalmaktır.
Om Shanti 🕉️ 💟