Ama susmayacaktı. Yapılan zulme karşı susmayacaktı. Eğer o susarsa herkes susardı. Eğer o konuşmazsa hiçbir kadın konuşmazdı. Bir kadın susturulmamalı... Bir kadın susturulursa yemin ederim ki dünya cehennem olurdu...
"Bağırmak ayıp mı?" "Benim bağırmam ayıp mı? Bu dünya kadınların kulağına her zaman sessiz olmalarını fısıldamıştır. Ayıp biz kadınlara işliyor zaten."