PEMBE NUR ÖZAYDIN

PEMBE NUR ÖZAYDIN
@PEMBENURR
Kitap, zekayı kibarlaştırır. İnstagram: kitapfisiiltilari KAYSERİ
"İnsanlar sanki dünyaya zarar verebilsin diye gönderilmiş varlıklar. O kadar o kadar benciller ki. Bence insanlar bu dünyanın başına gelen en kötü şey!" "Sen de bir insansın." " Keşke olmasaydım."
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bu dünyada bir dilek hakkım varsa, insanlığın bir daha gelmemesini dilerim. Zira hayvanların cennetini kirletiyorsunuz!"
Edebiyat
"Bir gün soracaklar; ey insanlar, kız çocuklarının çığlıklarına neden sessiz kaldınız? Ahtım olsun ki susanı affetmeyeceğim! Ahtım olsun ki görmezden geleni affetmeyeceğim! Yemin olsun sana ey insan; canını yaktığınız hiçbir kız çocuğunun hakkını helal etmeyeceğim!"
Sayfa 446·Kitabı okudu
Edebiyat
"Neden insanlara sadece merhamet verilmedi ki?"
Edebiyat