"İnsanlar sanki dünyaya zarar verebilsin diye gönderilmiş varlıklar. O kadar o kadar benciller ki. Bence insanlar bu dünyanın başına gelen en kötü şey!"
"Sen de bir insansın."
" Keşke olmasaydım."
"Bir gün soracaklar; ey insanlar, kız çocuklarının çığlıklarına neden sessiz kaldınız? Ahtım olsun ki susanı affetmeyeceğim! Ahtım olsun ki görmezden geleni affetmeyeceğim! Yemin olsun sana ey insan; canını yaktığınız hiçbir kız çocuğunun hakkını helal etmeyeceğim!"