aysee

aysee
@P_olariss
ᴍᴀʀs ʙᴇʟᴇᴅɪʏᴇ ʙᴀsᴋᴀɴɪ ᴀᴅᴀʏɪ (2. Aday)
Hukukçu
Eskişehir
earth, 3 Mart 2004
402 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Bu kitap yazma kısmını cidden kullanan var mı ya bence onun yerine şey olsaydı daha iyi olurdu gerçek basılmış kitapları okuma kısmı bilemiyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ya arkadaşlar ben alıntı işini yapamıyorum galiba ya kitabı okurken telefonum yanımda olmuyor olsa bile üşeniyorum ve kitapla arama bir şey girsin istemiyorum napacağız bu alıntı işini
1000Kitap
Yaşlandık be :(