aysee

aysee
@P_olariss
ᴍᴀʀs ʙᴇʟᴇᴅɪʏᴇ ʙᴀsᴋᴀɴɪ ᴀᴅᴀʏɪ (2. Aday)
Hukukçu
Eskişehir
earth, 3 Mart 2004
402 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Var mı böyle sevebilen?
O olmadığı zamanlar kalabalık içinde bile onsuz olmaktan gelen derin yalnızlığı duymuyorsan, onun karşısında bütün duyguların felce uğramıyorsa, elini tuttuğun zaman için titremiyorsa, yüzüne baktığın zaman başın dönmüyorsa; onu sevmiyorsun demektir. Sokakta gördüğün her yüzde ondan bir şeyler aramıyorsan, güzel bir manzara, hüzünlü bir musiki onu hatırlatmıyorsa, uykudan uyandığın zaman yaşamakta olduğundan önce onu hatırlamıyorsan, omuzlarına dökülmüş saçları, bir sis perdesinin arkasında her zaman gülen, ışık saçan gözleri aklına gelmiyorsa, durup durup avuçlarının sıcaklığını özlemiyorsan; onu sevmiyorsun demektir. O kendinden önce kim olmuşsa hepsini hiç tanımamışçasına ve bütün hatıralarını hiç yaşamamışçasına sana unutturmamışsa; bütün kişileri ve eşyaları bir kenara itip yeryüzünde tek insan olarak sana gelmemişse, onu en azından yaşamak kadar arzu etmiyorsan ve yanındayken bile her yerini ayrı ayrı özlemiyorsan; onu sevmiyorsun demektir.
aysee isimli okura yanıt verildi
aysee
Bilerek yaptığım bir şey değil ki :) açamadık yazmam gerekirdi :q
Var mı böyle sevebilen?
O olmadığı zamanlar kalabalık içinde bile onsuz olmaktan gelen derin yalnızlığı duymuyorsan, onun karşısında bütün duyguların felce uğramıyorsa, elini tuttuğun zaman için titremiyorsa, yüzüne baktığın zaman başın dönmüyorsa; onu sevmiyorsun demektir. Sokakta gördüğün her yüzde ondan bir şeyler aramıyorsan, güzel bir manzara, hüzünlü bir musiki onu hatırlatmıyorsa, uykudan uyandığın zaman yaşamakta olduğundan önce onu hatırlamıyorsan, omuzlarına dökülmüş saçları, bir sis perdesinin arkasında her zaman gülen, ışık saçan gözleri aklına gelmiyorsa, durup durup avuçlarının sıcaklığını özlemiyorsan; onu sevmiyorsun demektir. O kendinden önce kim olmuşsa hepsini hiç tanımamışçasına ve bütün hatıralarını hiç yaşamamışçasına sana unutturmamışsa; bütün kişileri ve eşyaları bir kenara itip yeryüzünde tek insan olarak sana gelmemişse, onu en azından yaşamak kadar arzu etmiyorsan ve yanındayken bile her yerini ayrı ayrı özlemiyorsan; onu sevmiyorsun demektir.
aysee
Eh bir zamanlar sevmiştik bi daha da kalbimizi kimseye açmadık zaten
Ya arkadaşlar ben alıntı işini yapamıyorum galiba ya kitabı okurken telefonum yanımda olmuyor olsa bile üşeniyorum ve kitapla arama bir şey girsin istemiyorum napacağız bu alıntı işini
1000Kitap
Eminesu isimli okura yanıt verildi
aysee
Oha çok mantıklı daha önce düşünmemiştim sbbsbs
"Bunca şevkle tutunmaktan hayata, Serbest kalmış korkudan, ümitten, Kaçar ve şükrederiz tanrılara; Bu lütuf geldiyse hangisinden. Bir canlı sonsuza dek ömür sürmez Ölü adam hiçbir zaman dirilmez En yorulmuş nehir bile dinlenmez Denize ulaşmadan salimen. "
Sayfa 477·Kitabı okudu
1000Kitap
aysee
Her şeyin bir Swinburne şiiriyle başlayıp tekrar bir Swinburne şiiriyle bitmesi üzücüydü.