Özgürlük

Özgürlük
@Pablo_esco
..!
Böyle işler hep geceleri yapılırdı; tutuklamalar her zaman geceleyin gerçekleşirdi. Ansızın irkilerek uyanmak, hoyrat bir elin omzunuzu sarsması, gözlerinize tutulan ışıklar, yatağı çevreleyen acımasız yüzler. Çoğu zaman ne yargılama olurdu ne de bir tutuklama raporu tutulurdu. İnsanlar ortadan kayboluverirdi, o kadar; ve bu hep geceleri olurdu. Adınız kayıtlardan silinir, yaptığınız her şeyin kaydı yok edilir, bir zamanlar var olduğunuz bile yadsınır, sonra da tümden unutulurdu. Kökünüz kazınır, külünüz göğe savrulurdu: Alışılmış deyimle, buharlaşırdınız.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Tavşan dağa küsmüş, dağın umurunda olmamış.
Ben serseri ruhları severim. Çünkü pervasız olurlar. Onların kalıpları yoktur. Kalıplarını yıkanlara selam olsun !
Hayatinizda güven ve sevgiden yana sorununuz varsa, kendinizi revize etmenizde fayda vardır.
Kitap okumak, dolu beyni mütevazi yaparken, boş beyni " ukala, küstah, gururlu.." yapar.