Çocuklarımızı değil ama torunlarımız ve onlardan sonraki nesilleri çok zor dünya koşulları bekliyor
. İnsanoğlunun bu çağda asla ortak hareket edebileceğine inanmıyorum. Dünyayı ben mi kurtaracağım kafasındaki milyarlara; ayak izi, yabanıl alan, simit modeli vs tarzında seyler anlatamazsınız. Bu kapitalist düzende herkes kendi derdinde ve menfaatinde. Yazar 10'larca almamız gereken aksiyon ve önlemi cok güzel anlatmışsa da; bu gezegenin kurtuluşunun tek yolu nüfusun dramatik ve hızlı bir şekilde azalması maalesef...