Pakize Yapıcı

Pakize Yapıcı
@Pakizee1
Sağlık teknikeri
Önlisans
Hatay
82 okur puanı
Aralık 2023 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Ne olurdu Ölüler yılda bir gün Evlerine gelselerdi.
Reklam
Kimbilir ,belki de bir insan hakkında birdenbire karar vermek doğru olmaz.
Yaşanan şeyler hiçbir iz bırakmadan unutulmazmış.
Yitirdiğimiz kimsenin değeri,nasıl bir insan olduğu,iyi yönleri,yaptığı işler o zaman daha iyi anlaşılıyor herhalde .
Bir insanı yaşamının sonunda,ölüm döşeğinde ya da ölünce anımsarız.
Reklam