Okumaya, gezmelere yeni ne varsa keşfetmeye bayılırım.. DUA' nin gücüne inanırım 07 güneşin ve mavinin en güzel yakıştığını şehre aşık, burada kendi dünyasında yaşayan bir insanım...
Dili sade ve akıcı olan bu kitap o kadar heyecanlı ki nasıl bitti anlamıyorsun.. okurken kendini adeda Canfeda Konağı' nin içinde buluyorsun. Bitince üzüldüğün ama bir o kadar da güzel bir kitap.. tavsiye ederim ..
Kitabı bitirdikten sonra durup bir düşünüyorsun ne okudum, diye.. cümlelerin sadeliği, dili o kadar güzel ki seni senden alıyor.. okuduktan sonra bir tebessüm beliriyor yüzünüzde..