Unhappychickk

Unhappychickk
@Papierosy
Evet, yeryüzünde bir gezginim yalnızca, bir yolcu! Sizler bunun ötesinde misiniz sanki?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir çocuk gibi, güzel ellerinin değdiği her anlamsız nesneyi kutsal saymadım mı?
Bu gözleri son kez açtım. Ne yazık ki artık güneşi göremeyecekler. Kalın ve aşılmaz bir sis bulutu onları kapladı.
Bulutların arkasından yüksel ey ay! Parlayın gecenin yıldızları! Sevdiğimin olduğu yere gitmeme yetecek kadar ışık verin bana!
Varlığının yüceliğini bir türlü anlayamadığım Tanrım, ruhum seninle doluyken neden bana yüz çevirdin? Beni yanına çağır! Daha fazla susma! Susuzlukla kavrulan ruhumun daha fazla gücü kalmadı.