Son zamanlarda herkes gitmek istiyor kimi başını alıp kimi defolup kimi ona kimi burdan...Sanki bi belde var kaf dağının ardında ve herkes oranın düşüyle sabahlamakta. Nerden yahut nereye gitmek esasında heryer burayla ayrı kafamızda her daim peşimizde kimse gidemiyor çünkü kendinden gitmek yok!
Bedbin Papirüs