Nasıl desem, mesela hak ettiğim nezaketi görmediğimi düşünüyorum, bazen ne olduğumu bile şaşırdığım oluyor, kim olduğumu biliyorum ama ne olduğumu bilmiyorum.
-Neden böyle sıkıntılı olduğunuzu şimdi anladım
-Neden ?
- Çünkü hiçbir şeyden memnun olmuyorsunuz.
-Memnun olmak için ufacık bir sebebim dahi olsa memnun olurdum.
Sanmıyorum, bildiğim kadarıyla hasta değilim, ama her şeyden sıkılıyor, daralıyorum, bu tatsız tekdüzelik, her şeyin tekrarlanması, sürekli aynı şeyleri yapmak beni adeta boğuyor.