Kurt uzun uzun son kez uluduğunda, parmakların dibine gelen tendübay kağan ve alpakut han, gülümseyerek birbirlerine baktılar. Alpagut han, başını sallayarak "umut..... O bizim icin; gökte doğanlar için hiç bitmez tendubay! O biterse, biz de biteriz!"
Kurt hiçbir zaman kuzuya âşık olmaz. Diyelim ki olmuş gibi davrandı. En kuytuda paramparça eder onu. Nefesinde kanın kokusu varsa, gözlerinde sadece ölümün parıltısı vardır Demirdağlı.