#biraynanınizinden
@omerfaruk2502
Selam
Sizlere yeni bitirmiş olduğum bir kitap ile geldim. Yazardan okuduğum ilk eser sanırım son da olmayacak.. Okurken sizi duygudan duyguya sürüklüyor.. Bir sonraki eserlerinde kaleminin daha da güçleneceğini düşünüyorum..
Bu hayatta hepimiz birileri tarafından sevilmek isteriz lakin sadece saf duygularla, karşılıksız, çıkarsız...
Sırf eli güçlü diye sevilmek sanırım sadece ego tatmin etmek için olur..
Bu kitapta her karakter bizlere farklı bir bakış açısı sunuyor. Her karakter kendi içinde haklı görünebilir ama arka planda olanlar.. Bu hikayenin en masumu kim sizce..
Ah be Zülfü... Bu hikaye de yanan sen oldun.. Öyle saftın ki, kimse senin kalbindeki sevginin yanından geçemedi..
Başta Ela'ya üzülsek de sonra dan fazla ilgi adamı şımartır dedikleri olayı Ela üzerinde görüyoruz..
Olduğun yerde az da olsa mutlu isen o yeri terk etmemelisin.. Gideceğin yer terk ettiğin yeri mumla aratabilir...
Zorlu geçen bir hayat mücadelesi.. Biz bitti deriz Rabbim bize hiç beklemediğimiz güzellikler sunabilir..
Kitabı genel olarak sevdim ve okumanızı tavsiye ederim. Yorumlama yaparken kitabın büyüsünün bozulmaması için genelde özetleme yapmayı sevmem.
@omerfaruk2502 kaleminiz daim olsun
@b.e.t.i.k.e.v.i bu güzel eseri tavsiye ettiğin için teşekkürler
@betikeviduzeltmenlik
#betikbeyleokuyoruz
#kayseridebirokur #türkyazar #imkansızhayat #birgezgininkitapligi #okuyanorgucu #belsin #kayseri
#sobe
@emreee.nr
Selam
Şiir kitabı okumayı sever misiniz?
Şiir yorumlamayı pek bilmem kendimi o kadar usta yorumcu olarak görmüyorum malesef
Yazarın kitabı ile ilgili söylemi dikkatimi çekti..
Ahmet Haşim'in "Şiir, sessiz bir şarkıdır" tanımını benimseyen Emrenur Sarkın Tuğan, şiirdeki müziği hayatın ritminden uzaklaştıkça duyduğuna inanır.
Sahiden de kalabalıktan uzaklaştıkça gerçek ritmi duyarız. Yaşamın bizlere sunduğu doğanın ritmini...
Sobe bu anlayışın ürünü, yaşamın karmaşıklığına, kaçınılmazlıklarına, insanın içindeki sınırlara, geçilmez engellere ve gerçeklik ile rüya arasındaki ince çizgiye meydan okuyan sessiz bir müziktir...
Her bir damla rüzgara karışıyor.
Ve sonra kadın
Yeniden yeniden yürüyor
Yasemin kokusu içindeki rüyalarına doğru
Kadın içinde büyüttüğü yarınları alıyor omuzlarına
Gökyüzünü içine dolduruyor
Ve sobe diye haykırıyor
Karanlığın içindeki hayaletine
Gözlerini yummuyor bir daha hayata
Bir kadın yürüyor
Korkmadan kedere karşı
Kendi yolunda...