Gezgin okur pare

2/10
·276 syf.··
2024 25. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 18 Mart 2024 00:56
#tutkuaşkvebirögretmen @yilmaz_aribas_itu Selam Nasılsınız? Neler yapıyorsunuz? Okumalarınız nasıl gidiyor? Son zamanlarda güzel eserler okuduğum gibi beni tatmin etmeyen eserlere denk geldim. Bazı kitaplar vardır sebebsizce ön yargılı başlarsın ama kitap seni şaşırtır kendine kızarsın neden bu kadar ön yargılı oldum diye.. Kitap gerçekten hakkını vermiştir konusu, kurgusu ile... Ama bazı kitaplar var ki ; ismine, kapağına aldanırsın. Senin için hüsran olur, giden vaktine üzülürsün. Bu kitapta tepki verdiğim bir çok nokta oldu. Tasvip etmeyeceğim onaylamayacağım türden.. Yetişkin içerikli bir çok eser okudum ki onlar konusu gereği o tarzlarda idi ve rahatsız edici boyutlarda değildi. Bu kitapta özellikle bayanları anlatırken tarif ediliş şekilleri beni rahatsız etti. Neden erkekler her gördüğü bayan için kafalarında sürekli fantezi objesi gibi canlanıyor... Kitabın konusunda ki baş Karakterimiz muallim bey Kemal öğretmen.. Ataması yapılıyor ve görev yerine gidiyor. Yolda gördüğü kıza sevdalanır imkansız sevda çok fazla detaylı bilgiler mevcuttu biraz daha yüzeysel anlatılabilirmiş. Yolda gördüğü birini anlatırken bütün ayrıntıları ile özetlemiş Kemal öğretmenin özellikle öğrencileri, bayanları tarif etme şekilleri beni rahatsız etti.. Yani sen bir öğretmensin o şekilde anlatmaman gerekir.. Okurken şunu düşünmeden edemedim.. Biz evlatlarımızı kimlere emanet ediyoruz.. İşini gerçekten aşkla yapan Öğretmenlerimize sonsuz saygı duyuyorum Kitabı elime aldığımda tarihin tozlu raflarından çıkmış bir aşk hikayesi okuyacağımı düşündüm ama çok fazla betimlemeler ve detaylardan dolayı çok fazla duygulara giremedim.. Esma Nur #idealist_okurr #kayseridebirokur
1000Kitap
Tutku Aşk ve Bir ÖğretmenYılmaz Arıbaş · Sokak Kitapları Yayınları · 202154 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Gezgin okur pare

, bir kitap okudu
2/10
·276 syf.··
3 günde okudu
·
Okunma: 18 Mart 2024 00:56
·
2024 25. kitabı
Yılmaz Arıbaş
7.4/10 · 54 okunma
5/10
·96 syf.··
2024 24. kitabı
·
7 saatte okudu
·
Okunma: 16 Mart 2024 18:31
#ihbar @oykumarslaan Selam 🪻 Nasılsınız? Neler yapıyorsunuz? Sizlere yeni bir polisiye kitabı ile geldim.. Polisiye kitap okumak istiyorum ama daha önce hiç okumadım diyorsanız bu kitap sizin için güzel bir başlangıç olabilir. Okurken sizi bir merak sarıyor ama bir eksiklik hissediyorsunuz okurken. Eğer yazmayı bırakmayıp yazmaya devam ederseniz kaleminizin daha da güçleneceğine inanıyorum. Kitabı okurken bir insanın başına daha ne gelebilir ki dedim. İlk başlarda bir merak unsuru var. İşlenmiş bir cinayet ve suçu işleyen kayıp ortada yok.. Her zaman ilk akla gelen en yakın kişilerdir bu tür olaylar da. Ama bu kitapta biraz ters köşe oldum diyebilirim Kitap kısa o yüzden ne şekilde konuya değinsem özetlemiş olacağım. Emin mutlu bir ailesi olduğunu sanarken bir anda kendini yetiştirme yurdunda bulur. Emin neden yetiştirme yurdunda kalıyor? Babası neden ortadan bir anda kayboldu? Kitapta en çok merak ettiğim Çağatay 'ın annesi kim? Emin ve Çağatay' ın ne gibi bir bağlantısı var? Bu soruların cevabı bu kısacık kitapta mevcut. Polisiye okumayı seviyorum diyorsanız bu kitaba bir şans vermelisiniz @oykumarslaan kaleminiz daim olsun yazacağınız bir sonraki eserleri merak ediyorum. Ezgi Özcan #zindeyayıncılık #kitapcumhuriyetimileokuyoruz #kayseridebirokur #kitaplariyikivar #birgezgininkitapligi #binyazarbinokur #binkadınyazar #kadınyazarlar #polisiyeokuyankadınlar
2024 Okuma Raporları
İhbarÖyküm Akpil Arslan · Zinde Reklam Yayıncılık · 202312 okunma
3/10
·108 syf.··
2024 23. kitabı
·
24 saatte okudu
·
Okunma: 16 Mart 2024 09:55
#eylülünkızı @oznurkaradogann Selam 🪻 Nasılsınız? Neler yapıyorsunuz? Mart ayının da sonuna yaklaşırken okumalarınız nasıl gidiyor? Her seferinde kendime hedefler koyup biraz daha düzene gireceğim dedikçe okumalarım bir türlü tam olarak rayına oturamıyor.. Sizlere #eylülünkızı adlı kitap ile geldim. Kitabı alırken sıcak bir hikaye okuyacağımı düşünmüştüm ama içeriği öyle çıkmadı. Roman desem roman değil, kişisel gelişim desem o da değil.. İçe doğru bir yolculuk desem o kısma da girmiyor. Genelde yayinevinden çıkan her kitap beni bir şekilde etkilemiştir ama bu kitapta o bağı kuramadım. Her okuyucunun zevki farklıdır diyor ve bu tarz içerik severlere keyifli okumalar diliyorum ... Ve şimdi yaşadığın onca zamana rağmen arkana dön bir bak. Yaşın, yaşadıkların ne fark eder ki? Sen, şu an bile onca çoktan kat etmedin mi? Ya da yeni başlıyor olabilirsin yoluna. Nasılsa her Eylül bir başlangıç değil mi? İşte bu da "Eylülün Kızı" ve onun yolu. Kendini karanlıktan, kendi kendine çıkarmayı nispeten başarmış ama karanlıktan hiç korkmayan o kızın... ( tanıtım metni) Bazı karanlıklar önlenemez ışıklara gebedir. Sana zarar veren her koşulu, insanlara kendi ellerinle sen verirsin... Keşke dememeliydi insan. Yaşanan her şey bir tecrübeydi. En acısı da olsa, en iyisi de. Her yaşanmışlık bir artı kayardı insanın hayatına. O en karanlık gece olmasa, güneş gözüne böylesine parlak gelmezdi. @lunayayinlari Ezgi Özcan #kitapcumhuriyetimileokuyoruz #kayseridebirokur #kitaplariyikivar #birgezgininkitapligi #kadınyazarlar
2024 Okuma Raporları
Eylül'ün KızıE. Öznur Karadoğan · Luna Yayınları · 20246 okunma