Sadece kadınların değil erkeklerin de bu kitabı okumasını öneriyorum. Kitapta çok yakın iki kadının hayatından ve yaşadıkları olaylardan bahsediliyor ama bir erkek olarak hayatımızdaki kadına ilişkinin başında nasıl ilgi gösteriyor, saygı duyuyor, seviyor ve destekliyorsak beraber geçireceğimiz aylar ve yıllarda da aynı ilgi ve alaka ile yaklaşılması gerektiğini de hatırlamamızı sağlıyor.
Bu arada kitap çok akıcı ne zaman bitirdim diyeceksiniz.