Aslında kadınlar hiçbir zaman eril değerlerin
karşısına dişi değerler çıkarmamışlardır. Bu bölünmeyi icat eden, eril ayrıcalıkları
ellerinde tutmak isteyen erkeklerdir; dişiye ait bir alan -yaşam, içkinlik kuralı-
yaratmak istemelerinin tek amacı kadını oraya hapsetmektir, ama varolanın
aşkınlık ediminde kendi doğrulanmasını araması, her tür cinsiyet ayrışmasının
ötesindedir.