LADYHAVUCELLA

LADYHAVUCELLA
@Patilisever
Her gün güzel geçmeyebilir. Ama her günün içinde bir güzellik vardır.....🌼🍀
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mutlu ol, Çünkü Kimse senin üzgün olduğunu Umursamıyor..... Peyami Sefa
İyi bir kitap gerçek bir hazinedir.... (Kitap tavsiyesi olan var mı?)
İçimin seside olmasa, Ölürdüm yanlızlıktan...... Oğuz Atay 🌼
Asıl marifet buluttaydı ama herkez yağmura şiir yazdı..... Cahit Zarifoğlu