Bazı oğlan çocukları vardır,
oyuncaklarını kırdıkları için değil,
hayat onları erken kırdığı için büyürler.
Daha bıyıkları terlemeden, sesleri kalınlaşmadan,
omuzlarına yaşlarından büyük mevsimler yüklenir.
.
Hayatı ve dünyayı,
rüzgârlar kasırgalar yiyerek öğrenir.
Dört duvarın soğuk kuytusunda üşüyen küçük eller,
ihtiyacı olan o en sıcak güneşi ancak kendi ceplerinde bulur.
.
Zemheri ayında hırkasız kalan o omuzlar,
gün gelir, koca bir gökyüzünü taşır.
(Çünkü yeryüzünün sarayları dardır onlara.)
Ben de onlardan biriydim.
.
Bir gün anladım ki
yeryüzü herkese aynı anahtarı vermiyor.
Bazıları kapıları açıyor,
bazılarıysa
Kaf Dağının arkasına kaçıyor.
.
İnsanlardan umudu kesince,
başımı göğe kaldırdım.
Çünkü yeryüzü bana yer açmadığında,
gökyüzü hiç değilse beni kovmuyordu.
Dinliyordu.
Samanyolu,
Merhaba,iyi günler 1000 kitap ailesi,çok geniş bir kitleyiz.Dünyaya gözlerini yeni açmış henüz 9 aylık Yiğit Alp için yazıyorum size .Yiğit Alp,SMA Tip-1 hastalığıyla mücadele ediyor ve 2 yaşına kadar yurtdışında olması gereken bir tedavi var.Sizinle paylaşacağım hesap da ona yardım ve destek toplamak için açılmış bir hesap. Sizlerden ricam bu küçük kardeşimize yardımcı olabilecek her türlü destek. Aklınıza gelebilecek her yerde hesabı ve amacını tanıtabilirsiniz. Yiğit Alp'in sesini daha çok kişiye duyurmak onun için çok önemli bir adım, onun yaşama tutunması adına büyük bir vesile olur. Şimdiden size ve vereceğiniz desteğe çok teşekkür ediyor,hesabını da buraya bırakıyorum...
instagram.com/yigit.alpe.nefe...