okurgezerbiri1

İnsanı ;farklı yapan affettikleri ,güçlü yapan sabrettikleri,kendisi yapan ise vazgeçtikleridir.
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hatırla demiyorum, zaten unutamazsın...
Edebiyat
Mutluluğunun sorumluluğunu senin alman gerekiyor.
1000Kitap
Saygı olmadan sevgi dengesini kaybeder..
1000k
Kirpi gibisin çocuk Her tarafın dikenli Kim elini uzatsa Delik deşik Üstelik sende kan içindesin.
1000k