Payîz

Payîz
@Payiz99
sonrası vurgun soygun ve talan sonrası gözyaşı ve kan
@Payiz99·
·
sabitlendi
Bir rüzgâr esse ellerin fesleğen kokuyor Ahmet Telli
Şiir
Reklam
İyi insanlar hep yalnız
Edebiyat
Bence haklı.
Özel okullar dahil ülkede tüm okullarda eğitim fiili olarak bitti. Dersler boş geçiyor. Çocuklar okula gitmek istemiyor. Neden? Üniteleri, konuları bitirmişler. Peki o zaman okulları kapatmak için niye 26 Haziran’ı bekliyorsunuz? Eskiden son bir iki gün ders bitti denirdi şimdi 2 hafta önce dersler bitiyor. Maarif modelimiz iyi çalışıyor maşallah.
Alıntı
Çok seven hiç sevilmezmiş.
Edebiyat
İlk önce öğretmenleri yedirmeyecektik. Onların bu değersizliği doktorlara ve tüm okumuşlara yayıldı. LCWaikiki de falan kazakları dağıtıyorsunuz ya arkanızdan biri gelip katlıyor. İşte onların çoğu atanamamış öğretmen . Atananlar da a101 de indirim kuyruğunda.
1000Kitap
Reklam