Neslihan

Yani bedensel anlamda gerçek ölümün ve çürümenin dışarıdan da görüldüğü aşamanın eşiğine gelmiştim....
Sayfa 9
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiçbir yere tutunmadan, hiçbir yerde köklenmeden, akan suyun üzerinde kayar gibi yaşıyordum...
Sayfa 9
"Bir tür ruhsal iktidarsızlık ve yaşamda tutkuyla yer alabilme yetersizliği hissetiğimi söyliyebilirim "
Sayfa 7
Çabaladığım her şeyin enkazında kalıyorum. Bu çok ağır..