Karanlık gecemde seni yazıyordu kalem,
Belki de seni kaybetmeye korktugu için yazıyordu.
Belki de bu Sondu,Belki de yazmayacaktı kalem seni bir daha.
Avuturdu kendini seviyor diye,dönecek diye...
Sanki bütün şiirler bize yazılmıştı
Aşk, ayrılık, ihanet,
Şairler bu işi biliyor
İnceldiği yeden bastırıyor
Tıpkı nazım hikmet gibi
SANA EN ÇOK BEN YAKIŞTIM
youtu.be/EbBlMPmWAms