Biten bir ilişkinin ardından geri dönüşler çoğu zaman o kadar iyi niyetli değildir kısacası. Vazgeçmeyi, bir şeylerin peşini bırakabilmeyi, doğru zamanda tadında bırakmayı bilmeyenler bunu yapar. Onlarla ilişki de olmaz, arkadaşlık da ... O yüzden en doğrusu bu gibi geri dönüşleri ilk aşamada durdurmak, sağlam bir set çekmektir.