Avesta

Avesta
@Peakk
“Kendinsin geç kaldığın.”
“İnsan sadace varlığı ile değil çekip gittikten sonra yokluğu, bıraktığı boşlukla da insandır.” ~Ergin Ekim~
Reklam
“Bütünsel bir yaşama, tam bir inanca, içine aşk olmayan hiçbir şeyin karışmadığı, hiçbir bencilliğe yer vermeyen bir aşka ulaşmanın yolu nedir?" diye sorar, "bu yol, yalnızca olumlu yaşamaktır."
Toplumun ahlak anlayışına göre şekillenir davranış ve duygular
“Bir aşk, direnişten doğabilir, ama varlığını direnişte bulamaz. Ancak bir toplumun örgüsüne eklenmiş olarak ayakta kalabilir..."
“Bu hayatı sakince yaşamayı öğrendim, içimdeki deli ırmakla.” M.D
İnsan, dünyada belli bir amaçla bulunmalı Herhangi bir işe yaramalı. Aksi takdirde her şey korkunç bir kargaşa olarak kalıyor..." Hedeften ve biçimden yoksun olan varoluşunun asalak yanı olarak ortaya çıkıyor.
Alıntı