Deny

Deny
@Pearlgrains
Beni bir bulan pişman bir de kaybeden…
Sana “Oku” deyişimdeki şuursuzluğumun sebebidir herhal.
“Kafanın içinde limbik sistem(tutku) sesini sonuna kadar açtığın şarkılarla coşarken, prefrontal korteksin(mantık) ne kadar bağırdığı önemsizdir çünkü şarkı çok güzeldir.” Biraz kendimleştirmiş olabilirim cümleyi.
Sayfa 60·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ah o arafta kalmak var ya o arafta yaşamak… Gel desen gelememek, git dediğinde gitmek istemiyorum diyememek… Gelmek istediğinde durdurmamak, gitmek istediğinde dur demek… Gidişinde kopanlar, gelişinde eklenecek olanlar…

Deny

, bir kitap okudu
Puan vermedi·192 syf.·
107 günde okudu
·
2025 13. kitabı
Paulo Coelho
8.3/10 · 246,9bin okunma
En derinimsin kuytu köşemde, Başbaşa kalırız alem içinde…
Müzik